Naslovna NVO Da zaživi selo „Okusi prirodu“ na pljevaljski način

„Okusi prirodu“ na pljevaljski način

0

U okviru projekta „Okusi prirodu“ u nedelju (02.12.2018.) organizovana je radionica za poljoprivredne proizvođače na temu „Digitalni marketing u službi promocije organskih poljoprivrednih proizvoda“. Ciljna grupa radionice su bili mlađi poljoprivredni proizvođači ili mlađi članovi poljoprivrednih gazdinstava, kojima je tema marketinga i promocije preko društvenih mreža i interneta približnija nego li njihovim starijim članovima poljoprivrednih gazdinstava.

Na radionici je prisustvovalo oko 30-tak učesnika, tj. predstavnika najreprezentativnijih poljjoprivrednih proizvođača iz Pljevalja.

Na radionici se govorilo o značaju promocije i marketinga na savremen način, putem digitalnog marketinga, koji u modernom dobu nije samo dostupan velikim kompanijama, već i malim prozvođačima koji putem interneta mogu da predstave proizvode koje proizvode na svom domaćinstvu i pozicioniraju svoje proizvode na tržištu u moru konkurencije. Radionicu su držali iskusni predavači iz renomirane kompanije Bild studio iz Podgorice (www.bild-studio.com ), koji su na najslikovitiji način objasnili važnost digitalnnog marketinga i kako naučiti postupak promocije proizvoda putem društvenih mreža, web sajtova. Takođe je bilo govora i o važnosti kvalitetnog brendiranja i pakovanja proizvoda.

IMG_1788

IMG_1743

IMG_1758

IMG_1749

IMG_1764

Nosilac projekta: NVO „Da zaživi selo“.

Partner na projektu: NVO „Informativni centar Pljevlja“.

Saradnik na projektu: Opština Pljevlja – Sekretarijat za privredu.

Projekat je podržan od strane Ministarstva poljoprivrede i ruralnog razvoja CG.

Pogledajte prilog TV Pljevlja: